Saturday, December 17, 2011

I Not Stupid

Aku bukan senang nak diperbodohkan oleh orang , biar aku mcm ni , janji ak xkacau hidup orang .. ak bukan orang senang2 cair bila seorang cakap Iloveyou , bukan senang approve orang mintak couple , you think i what ? jenis yg pakai buang ? hahahah please ~ biar aku yg mintak break daripda kau yg mintak break :) , xpaham lah dgn orang sekrang , sekali orang cakap i love you , terus cair kan ? orang mcm tu mmg xde perasaan cinta dlm diri :) ... ingt aku umur 15 TAHUN , still xmatang ?? pemikiran aku biar budak2 , tapi dalam hal ni biar ak jadi matang sikit ~ Aku benci bila rasa sakit hati dipermainkan sebab benda yg mcm ni ...errrrrr i feel so so stupid when i know i was fooled my you ! kau ingat perasaan tu benda yg jenis boleh buang mcm tu ja ke ? kau ingt hati dan perasaan bole beli ke ? errrrr --"
bye

Done-EwanRandy