Friday, December 9, 2011

HAHAHAHA

Hey ! Y`all try dengar lagu ni T.T best kan? haha semua Katy Perry ni punya lagu smua saya suka but i love It not like the movie and thinking of you so much T.T banyak memories tentang lagu tuu haha .. ta nak dengar dah .. rasa sangat pedih ! haha paham2 je lahh ~ hurmmm penat lahh edit2 saya punya blog nii , haha mcm kerja pulak kan . pasal kerja pulak , hurmmmmm saye baru form3 ;( xbole keja lagi lah ~ cuci pinggan,amek order ? haha saya bukan nya terdesak duit sngt , cume ingin rase berkerja tuu mcm mna , mcm mna rasanya duit titik peluh kita sendiri kan .. haha , mak suruh keja dkat PESTA , omaiiii bukan nak belagak ~ haha cuma xnak keja mcm tuu , ramai sngat orang --" mmg lah keje jugak ~ cuma saya nak jadi promoter dekat mall~ tahulah nant sale ramai orang c(: .. tapi sejuk jee dlm mall tuu xlah peluh sngt, saya xsuke peluh2 lahh , rasa sngt tak selesa haha .. gedik kan saya ?Haha okay skrang saya tak tahu nak ckap pasal apa tengah2 malam buta , nih ...
ehh2 bulan cantiknyeeeeee ~ naseb pakai lap top bole dduk luar ..
hurmmm sejuk + tgk bulan + denga lagu = miss that person T.T ... who is that person ? that person is my Ex , My Ex that i never and can`t forgot about Him :) .... hehe tuu dulu skrang lain , skrang i have My Intan Karmila .. I love her ok :) .. She my lovers now , as long as she love me i`ll love her .... Want to talk about her ? Okay , She kind of sweet girl *sometime haha, and she funny ... otak die mcm same dgn saye , perangai kiteorg mcm same jee ... She is 13 and all my ex is between 16-19, and she is so short , when first met her at Cinema at queenbayMall , terjumpa actually time tuu , time tu baru kenal dekat fb , i tgk pompuan ni mcm penah kenal , dia tgk belakang then tenampak saya , dia tgh pegang hphone , time tu kwn tgh beli tiket wayang~then dah abis beli tiket , kwn dtg dekat saya , saya ckp dgn kwn saya , saya rasa dia mcm tgk saya jaaaa !haha then lepas tuu ada atas escalator and dia ada tingkat atas masih xpuas hati tgk saya , saya dah tahu mest dia akan usha , saya pun usha balik dan senyum dekat dia `HAHA`, dia senyum balik :)and i know that she recognizing me x) and saya rasa mest dia akan post dekat fb , haha bukak2 fb tgk2 dia wall haha ..haha the end about that x)
Apa ? saya couple semua dgn org yg tua2 ? yaa mmg , sebab saya couple dgn orang2 *matang ni lahh ,saya tak akan pernah diperbodoh sebab *Couple/cinta .. sangat sangat stupid ... sebab saya pernah merasai :) ..

Okay Y`all i`ve to go now , nak pegi Masak then makan the tido !! LAPAR ~
Bye ,
EwanRandy