Wednesday, November 9, 2011

My Stories

LOVEYOU


  ASSALAMUALAIKUM AND HAI !
 if you`d like to know when i`m sad or miss someone i always would go to the beach and calm myself there.Especially if the beach was like the picture above.
I was born in a small island,and I grew up in a village near the beach,and i was born by a good people , I am very grateful,given the name as Mohamad Azwan bin Yahaya and Im the youngest ,I am a person of high dreams,and will never give up if thing we can be done.
okay dah stop belagak english sngt kan c(:. saye cuma orang biasa , tak de ape2 yang menarik pun yang nak cerita kat sini c(: ..saye hanya budak 15 tahun yang hanya memikirkan dan mnunggu masa depan yg bakal saya handapi nant hikhik ~saya jenis yang suke mencari duit ,ya mmg suka shopping  <3<3 ..kalo ada duit bnyk2 ari2 pegi mall beli bajuu HAHA.. yala kalau dah beduit bnyk nk bt apa lagii ,habiskan lahh .itu lah namanya  lumrah dunia .. mak saya selalu berpesan duit itu bukan segalanya tau ,biar kita hidup susah atau senang ,pentingkan apa yg kita sayang mean org2 yg kita sayang hekhek .duit dlain hari kita bole pikirkan ...hhehe dengar tuuu ! .. saya seorang budak yang kecil tapi tinggi *pikir sndiri lahh aee....saya suka sangat makann ,makan itu adala hobi saya hhahaa tapi saya xgemok2 pon. ni jelahh kesah saya yg mampu saya bgtahu and berhenti disini je lah aee ,saya sudah mngantok....nak tidoooo c(: byebye ..Assalamualaikum !
I`M NEW HERE ! c(:
 ILOVETHISPICTURESOFUCKINGDAMNMUCH!